De markt is continu in beweging en retailers weten veel over hoe klanten zich in hun winkels gedragen. Echter, retailers weten niet alles.
Om je onderhandelingspositie met retailpartners te versterken is het van belang volledig inzicht te hebben in de kracht van jouw merk. De Retailer Relevance Reports van Hiiper bieden unieke inzichten op merkniveau en brengen het shopgedrag van de merkkoper in kaart. Dit helpt om antwoord te krijgen op vragen als:
Bestel het Retailer Relevance Report voor jouw merk, bewijs je kracht haal meer uit je onderhandelingen.
Voor FMCG-merken en fabrikanten
Op basis van miljoenen transacties van meer dan 70.000 Nederlandse consumenten en meer dan 20 miljoen gescande kassabonnen wordt haarscherp in kaart gebracht hoe, waar en wanneer shoppers hun besteedbare budget uitgeven. Zo wordt niet alleen het volledige shopgedrag van merkshoppers geïdentificeerd maar ook dat van concurrerende merken en/of huismerken.
De grootte van het Hiiper panel laat het toe om in te zoomen op elke merkkoper, deze apart te benaderen of zelfs te activeren.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem via bovenstaand formulier contact op voor meer informatie.